Ritzy

Silicea kur för hår, hud och naglar


Jag tänkte börja testa denna produkt som ska ge friskare hår, hud och naglar. Produkten innehåller Kisel och Biotin (B7), Zink, Mangan & Selen!
På baksidan så står det att man ska äta produkten för att få behålla håret, det står dock inget om tjockare eller friskare.
Men det är ett kosttillskott och extra vitaminer är väl aldrig fel?
I det stora hela så hjälper nog inte bara tabletterna utan de ska nog givetvis ätas med en hälsosam kost med mycket grönt och vitaminer! 
I vilket fall tänkte jag ge det en chans och sen när kuren är slut så tänker jag skriva ett nytt inlägg och berätta vad jag tyckte om den!
Det är 60 kapslar så den räcker i två månader ungefär (en kapsel per dag). För att man ska kunna märka någon skillnad så måste man äta perioden under två till sex månader.
Vad jag ser redan nu är att det är rätt stora kapslar (det kanske ni också ser ifrån bilden) jag brukar ha rätt svårt att svälja stora piller så hade det inte varit för att kapslarna är gjorda i gelatin så hade jag nog aldrig gett mig på detta!
Det står också att kapseln går att dela på och kan blandas i vätska eller mat. Så det är ju något positivt ur det hela om ni själva har problem med att svälja tabletter/piller och vill testa!
Börjar kuren idag så jag återkommer om 60 dagar med resultat och åsikter!

Comments


Comment post here: