Ritzy

Marabous nya tävling


Ni har säkert sett tävlingen som Marabou har just nu.
Den går ut på att man ska gå in på deras hemsida och registrera sig med en kod som man får på insidan av chokladkakan och spela ett spel. Den som klickar snabbast på biljett-luckorna som dyker upp vinner. Mer om tävlingen finns på chokladkakan och deras hemsida.
Priset är att man ska få besöka deras chokladfabrik.
Det jag trodde var att man skulle få en guldbiljett med chokladkakan men det är koden på insidan av omslaget som gäller.
Min första tanke var "ripoff" på kalle och chokladfabriken. Men det är väl ett smart och roligt publicitetstrick för att sälja fler chokladkakor antar jag.
I vilket fall så passade jag på att testa min nya fotostudio. Det är andra gången jag fotograferar i en studio, jag har gjort det en gång på min skola med en analog systemkamera, och nu har jag en mindre studio variant hemma så detta är mitt andra försök.
 

Comments


Comment post here: