Ritzy

Eric Saade och Jonas Brothers


Jag har städat min externa hårddisk hela dagen och slängt bilder och sorterat de i olika mappar. Det har tagit mer eller mindre hela dagen och jag har säkert mer än hälften kvar. (Då kan ni tänka er hur mycket bilder det finns på min externa) jag har bilder på mig, familj och vänner sen i princip jag föddes på denna externa. Så snart 24 år med bilder, så det blev en liten trip down memorylane för mig idag.
Hittade då även denna bild som jag knäppte på Eric Saade när han stod utanför Bengans innan signeringen till Jonas Brothers. Jag hade ju ingen aning om vem han var, men Disney channel-mikrofonen och räckte mer än väl för att veta att man kanske skulle ta en bild eller två, det kanske kunde bli värt pengar en dag.
 
 
 

Comments


Comment post here: