Ritzy

Miss A Jia



Inför sommaren så tänkte jag sy en outfit som jag har varit kär i sen jag såg videon för ungefär ett år sedan. Den outfiten jag tänker sno är Jias vid 1:19, blå jeans, en blåvit randig tröja med något som är lite designad att se ut som strumpebandshållare över magen och så sneakers till det. Varför jag blev kär i tröjan är nog för att den är lite annorlunda, och vad som kanske inte syns om man inte pausar videon så är det papegojor hon har på armarna (mer bestämt en Ara). Jag har alltid älskat sailor stilen, och det känns som att den kommer vara sval och skön i sommar!
Jag upptäckte bandet och Jia med låten "Bad Girl, Good Girl" hon sticker ju lite med sitt rosa hår. Jag saknar mitt rosa hår och funderar starkt på att färga det rosa igen inför sommaren!

Comments


Comment post here: