Ritzy

Warm Bodies

 
 
Kom precis hem från förhandsvisningen av Warm Bodies med Nicholas Hoult i huvudrollen som R!
Boken är en modern tolkning av Romeo & Juliet, zombie versionen.
Julie och R är star crossed lovers som har alla odds emot sig, han är död och hon är levande behöver jag säga mer?
Jag har en känsla av att filmen kommer bli en riktig hit nu på vårkanten och fram till sommaren.
Jag vill inte avslöja för mycket för er som vill se filmen.
Om jag ska säga något negativt så kändes det dock som att de fick med typ hela filmen i trailern vilket inte alls var så jättekul. Men den kändes inte heller långdragen när man såg filmen på bio.
Filmen är en mix av action, komedi och romantik.
Jag gillade filmen, och för första gången kan jag faktiskt säga att jag föredrar filmen framför boken.

Filmen får betyget 5/5 kulisser så passa på att se den på bio nu när den kommer ut den 19 april!
 
 

Comments


Comment post here: