Ritzy

Fronts

 
Hej alla söta!
Jag tänkte introducera en ny kategori, 'Veckans bok'. 
Om det blir veckans eller månadens återstår att se, det beror helt på hur mycket jag hinner att läsa. Ibland plöjer jag igenom en bok på 400 sidor på några dagar, men ibland när jag är fullt upptagen med andra projekt så kan det ta flera månader innan jag blir klar med den. 
Jag älskar att läsa, men om boken är svår att komma in i så börjar jag oftast på en annan. Så jag har minst tio påbörjade böcker samtidigt. Men jag ska försöka läsa igenom min trave med böcker och börja skriva lite om dom.
Men tills dess så har jag tagit mig ann designen lite och är på jakt efter en ny look. För min kategori om böcker så tänkte jag använda mig av en front som påminner om gammal skrivmaskin!
Jag funderar på Kingthings typewriter, Vintage typewriter eller Splendid 66. Känns som att jag har svårt att välja då de skulle passa till olika teman plus att skillnaden är hårfin.
Kingthings känns lite Stephen King, eller annan horror, eller ett manus!
Vad tycker ni?
/Ritzy

Comments


Comment post here: