Ritzy

London squirrels

 
Hej alla söta! Jag tänkte dela med mig av ett minne från min London-resa!
När vi skulle bege oss mot Buckingham så gick vi igenom parken och matade ekorrar! För er som inte har varit i England så kan jag säga att ekorrarna där är oerhört fearless, dom springer fram och äter ur handen, klättrar på en & rotar i fickor och ryggsäckar.
Och så jag hittade jag en som var drottning av alla modiga ekorrar, hon var så orädd att hon hoppa upp i mitt knä och åt nötterna i knät. Hon satt där säkert i en 30-40 minuter någonting. Jag fick en sådan oerhörd kramp i bena att sitta på huk så länge, men jag fick härda ut eftersom jag inte ville skrämma bort henne.
Jag kunde till och med klappa henne.
Not a fuck was given
 

Kudos till bror min som tog bilderna~
 

Comments


Comment post here: