Ritzy

Assassins creed 3


Idag var jag och simmade med Erica och Sara :D vi har kommit igång nu med våran hårdträning. Utöver det vi simmar så ska vi ändra kost och träna hemma också. Vi planerar redan beach 2013 ;)
I vilket fall så sprang vi in på webhallen för att Sara skulle köpa Tekken Tag Tournament 2, så jag passade på att köpa en figurine åt min bror! Han hade ingen aning om att han skulle få den, så han blev väldigt rörd när han kom hem och såg att den stod på datorn!
Han satte den på en pall mitt i rummet och bara tittade på den en lång stund hahahahah! Han verkligen älskar Assassins Creed, han har köpt alla collectors boxar och han hittade även en 3D-poster i England!
Jag hade räknat med att den skulle vara rätt liten, men jag blev positivt överraskad!
 
 

Comments


Comment post here: