Ritzy

The Hunger Games replicas and merchandise

Jag tror inte den nya film succén har undgått någon. Och självfallet så har de arbetat fram en hel spännade merchandise.
Jag hittade denna pin från sci-fi bokhandelns sortiment som jag köpte.
För några månader sedan hittade jag även en blogg full med godsaker för fansen.
Några saker jag funderar på att köpa är träningströjorna, jackan och den silvriga sportbag;en med district 12 på.
Jag skulle inte heller ha något emot en Katniss bow replica ;)
 
 
 

Comments

  • Bexy säger:

    AAAAH jag måste köpa en sån där pin. Asfina! Gillar tröjan jättemycket också!

    Svar: :D såg härom dagen att dom finns på guldfynd också! Tröjorna är skitsnygga!
    None None

    2012-08-08 | 13:27:59
    Bloggadress: http://bexelyn.blogspot.com

Comment post here: