Ritzy

Disney Designer Dolls Villain Edition

 
En nyhet från Disney denna höst är de nya Designer Dolls, Villain edition.
Dockorna är alltså limited edition och det finns bara 13,000 exemplar över hela världen.
De kommer släppas i butik från och med den 10:e september. 
Dock släpper de inte alla samtidigt utan en ny varje vecka. Tyvärr har vi ingen butik i Sverige, så vi får hålla ögonen öppna om de släpper dockorna i deras online-butiker! 
Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker att dom är asläckra! 
/Ritzy

Comments

  • Tette säger:

    Shoho!
    Vad hittar du på ikväll? :)
    Kram

    Svar: Nämen halloj! Idag så städar jag inför en födelsedagsfest och så tänker jag fotografera lite mer merch och props! :D Själv då?!Kram
    None None

    2012-08-15 | 21:12:41
    Bloggadress: http://misstette.blogg.se
  • Anonym säger:

    fin blogg:)
    gå gärna in och kolla på min:)

    Svar: Tack så mycket :D det ska jag!
    None None

    2012-08-16 | 15:48:01
    Bloggadress: http://verasvenssons.blogg.se

Comment post here: